torsdag 16. januar 2014

Blogghopp hos Kort O Mania!!

 Nå feirer vi utfordring #100 hos KORT O MANIA,
vi har blogghopp til dere!! Så kommer du nå fra Karina så er du på rett vei!
Ellers må du begynne hos KORT O MANIA igjen!
 
Tema denne gang er
 "noe nytt".
Det kan være ;ny baby, nytt utstyr eller stempel. Ny teknikk.
Det er opptil dere så lenge dere sier hva som er nytt.

Jeg har laget et baby kort til foreldrene til den lille prinsessen
 som jeg skal bli tante til nå i slutten av januar!
 


 
Da er det bare å bli med!! Vi trekker ut 5! heldige vinnere som kan vinne hver sin premie!
Men du må kommentere hos alle oss 5! Og levere bidrag :)
 
Nå må du hoppe videre til
Karin :)
 
Takk for besøket!!
 
***

39 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Da var jeg her i bloghoppen, men forrige plass var det ikke laget til noe innlegg, så der måtte jeg hoppe over klem bente:)

Sannekreativ sa...

Så smukt et kort og tillykke med den nye titel. Jeg hopper videre til næste stop:-)
Sanne

ionabunny sa...

That is so lovely. Great colours and design. Love how you have the ribbon to tie it closed. Gorgeous image on the front

Guri sa...

Så søtt kort :) Liker godt den bretteteknikken, men av ein eller grunn er det lenge sidan eg har laga kort med den brettinga.

Liven sa...

Nydelig kort!

anette sa...

nydelig kort:)

Sissel sa...

Gratulerer med de 100 :)
Nydelig babykort, lekre farger og søtt motiv.
Klem Sissel

Jessi sa...

Otroligt fint kort i vackra färger!

Berit sa...

Nydelig babykort, lekker bretteteknikk!
Hopp, hopp:)

Dortesjs sa...

fantastisk nydeligt og fint kort

Anne sa...

Så nydelig brettekort!
Lekre blomster og så fine papirer. :)

Klem, Anne.

Unknown sa...

Så flott kort, likte veldig bretteteknikken.

Rita sa...

Så vakkert kort :) Da hopper jeg videre :) klem Rita

Pillan sa...

Så sött kort!
/Pillan

Anita sa...

Nydelig kort :-))

Dorthe sa...

Hvor er det et sødt babykort du har lavet. Og papiret du har brugt er så smukt!
Hyggeligt med en Bloghop :)

Dorte sa...

Super sødt babykort, smukke mønsterark du har brugt,
klem Dorte

Filharmonica sa...

Nydelig babykort :-)
Da hopper jeg videre til nestemann!

henriettesskaperglede@blogspot.com sa...

Gratulerer med utfordring #100, så kjekt med Blogghopp:) Nydelig babykort kort du har laget:) liker veldig godt den bretteteknikken:)
Klem fra Henriette

June sa...

For et søtt kort til jentebaby! Stilig bretteteknikk og skjønt motiv!
Klem, June

Hege sa...

Takk for påminnelsen om at jeg måtte hoppe, hadde helt glemt den biten :S Men nå hopper jeg iallefall rundt ;)

Søt utrolig søtt råååsa kort!
(ble nesten litt fristet til å lage et sånn brettekort igjen, leeenge siden sist).

Klem Hege.

Synnøve Dyhring sa...

herlig og så søt kort i kjempefin breting, også hopper jeg

Gunn sa...

Nydelig babykort.
Kos deg i tanterollen :)
Jeg hopper videre :)

Kristina sa...

KJempefint babykort :-) Så hopper jeg til neste

Pöydän kulmalla näpertelijä sa...

So sweet!

Jeanett sa...

Så flott kort, Ane. Og den bretteteknikken er kjempefin:)
Ønsker deg en flott helg:)
Da hopper jeg videre.
Klem fra Jeanett

Gitte sa...

Nydeligt kort.

Bjørg sa...

så flott babykort! Ble så inspirert til å lage jentebabykort selv da jeg skulle bli mormor :)

Bjørg sa...

så flott babykort! Ble så inspirert til å lage jentebabykort selv da jeg skulle bli mormor :)

Bjørg sa...

så flott babykort! Ble så inspirert til å lage jentebabykort selv da jeg skulle bli mormor :)

Alhana sa...

For et nyedelig babykort du har lagd til det kommende tantebarnet :-)

Inger sa...

Kjempesøtt, og lekker bretteteknikk! Den må jeg absolutt prøve en gang!

Sivic sa...

Gratulerer med 100 utfordringer!
Fin bretteteknikk og flott babykort til den nye verdensborgeren!
Klem

Susanne Halseth sa...

Så nydelig kort! Elsker rosa så dette var bare såååå fint! Selv har jeg laget en rosa-bok jeg skal melde opp <3 Gratulerer så med utfording nr. 100!

Legger meg til som følger av bloggen din jeg, alltid kjekt med ny inspirasjon :)

Klem Susanne Halseth

Lena sa...

Så vakkert babykort :-) Grattis med utfordring nr.100!

Lena

Renate sa...

Supersøtt babykort!
Gratulerer med 100 utfordringer! :)

Nina sa...

Riktig supersøtt og nydelig kort !
:-) Nina

Beate sa...

Ah, et riktig flott babykort! Herlige farger :) Gratulerer med de 100. Beate

Synnøve sa...

Kjempelekkert!! Gøy med blogghopping :)
klem, Synnøve